|
|
levent buyuk
{K:2041} 8/8/2005
|
Dun bir alisveris merkezinde metrelerce oteden bir fotografinizi gordum....Tabii ki onlarca fotografin arasindan hemen tanidim:) Sitedekiler zaten acaipti ama gercegine yakindan bakmak cok ama cok etkiliyeciydi.Gercekten carpildim...Bir kez daha gonulden tebrikler . Basarili calismalarinizin yakin takipcisi olacagim...Isiginiz bol olsun..
|
|
|
|
Deleted Member
{K:7533} 8/4/2005
|
hasan sas gibi he? hem sag ayagin var hem sol ayagin. yalniz sol gözünle cekemedigin cok net belli olmus :) bi de bu makyaja fazla kafayi takmissin abijim. neyse geyigi gecip fotokritik yorum yapalim azicik: sag elin tirnagi azicik uzun olsaydi ve de arka plandaki perdenin ipi sökülmis bi de bi de sag gözün üstünde neden kasin var ki senin? ayrica kiz keske amuda kalksaydi. kisacasi ben begenmedim.
|
|
|
|
pinar üründül
{K:2740} 8/3/2005
|
Wampirlerin donusumu???? Anne Rice'ı okudunuzmu???
|
|
|
|
Brulim .
{K:2987} 8/3/2005
|
good quality work and interesting expressions well done Mehmet.
|
|
|
|
|
Blazej Lindner
{K:3221} 8/3/2005
|
great!
|
|
|
|
|
Beste Zeybel
{K:-279} 8/3/2005
|
Bu kareyi calisirken neyi dusunerek cektin cok merak ettim.Dogruyu soylemek gerekirse ben sadece bakabildim(sigidaki bir cok insan gibi).Kendimce bir yorum cikartamadim.Belkide herzaman anlam aramak yanlistir.Bilemiyorum...
(acikca söyluyorum bana biri böyle yorum yapsa cok sinirlenirdim)
|
|
|
|
|
Jaume Estela
{K:258} 8/3/2005
|
good composition work.
The girl is nice, her look adjusts well to the setting.
It's a stylish but scary picture.
|
|