|
|
Emanuele Capelli
{K:6110} 1/28/2007
|
Very nice shot1 well done!
Ciao..Emanuele...
|
|
|
|
Mihnea Ciurea
{K:867} 1/28/2007
|
Great picture. I like this one very much. I think the lights are great and his expression.
Regards, Mihnea
|
|
|
|
Judi Liosatos
{K:34047} 5/16/2005
|
Excelelnt angle and lighting. His expression is very natural which I really like. Thankyou so much Ugur for your comments.
Judi
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 2/26/2005
|
thanks karmela..
|
|
|
|
karmela kopcic
{K:388} 2/24/2005
|
Great photo...tells a story...i like it !
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/26/2005
|
thanks, karen...
|
|
|
|
|
Karen Ferranti
{K:2959} 1/26/2005
|
Very nice portrait of this man at work. You caught his concentration. Great job!
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/16/2005
|
thanks, gulden..
|
|
|
|
g b
{K:183} 1/16/2005
|
i love the way the light falls on his work and his face is left in the dark mysteriously.
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/13/2005
|
thanks khaled..
|
|
|
|
Khaled Mursi Hammoud
{K:54005} 1/13/2005
|
Beautiful shot Ugur. The angle is wonderful and so is the lighting and the deapth. I like the way you included the drawings in the image. Good job, Khaled.
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/11/2005
|
orcun, yorumun icin tesekkurler..
|
|
|
|
Marian Man
{K:80636} 1/11/2005
|
an excellent portrait...great composition and lighting.... very well done Ugur...(thank you for your comment...I know it might not be a great photo but today was a special day for me :) so I decided to upload happy colors).... best regards Marian
|
|
|
|
Orcun Kozluca
{K:3487} 1/11/2005
|
Selam Ugur, Guzel bir kompozisyon ve guzel bir calisma. Tebrikler.
|
|
|
|
|
.. ...
{K:6642} 1/10/2005
|
hahaa ya benim yazdigim commentler cok gulduruyor ayol herkesi:) evet Burak bey yapisti agzima bu "anam" kaldi:)) ugur cok sevdigim 1arkadasim oldugu icin daha samimi konusabiliyorum.. bu arada ugurcum ne iltifati ayol..valla super..
|
|
|
|
Burak Tanriover
{K:16610} 1/10/2005
|
anam :=)))))))) (cok hos gercekten) Kusura bakma Ugur,Beril e hitaben yazdim. gece gece cok guldurdu beni.
|
|
|
|
Burak Tanriover
{K:16610} 1/10/2005
|
cok degisik ,hos bir fotograf,tebrikler
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/9/2005
|
berilcim yorumun icin tesekkurler iltifat etmissin
|
|
|
|
|
.. ...
{K:6642} 1/9/2005
|
uguur..cook cok iyi kare hatta daha iyisi olmazdi..isik ozellikle hosuma gitti..cok ferah..eline saglik anam..
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/9/2005
|
thanks wayne..
|
|
|
|
Wayne Harridge
{K:18292} 1/9/2005
|
Great portrait.
I particularly like the effect created by the outstretched hand.
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/9/2005
|
sevgili pinar, yorumun icin tesekkurler.. nevzat bey gercekten cok kibar biri. gaddar biri oldugunu sanmiyorum. :) begenmene sevindim.. gorusmek uzere..
|
|
|
|
|
Pnar Yazicioglu
{K:7607} 1/9/2005
|
Ben bu fotografi cok begendim. Mimarin yuzundeki ifade, ciddiyeti, isine verdigi onem...bunlari gormek mumkun. (umarim jurilerde cok gaddar degildir:)) onun disinda gunesin hem Nevzat Beyin hem de kagidin ustune dususu, arkadaki insanlarin varligi.cenedeki el...hersey cok guzel. cok hosuma gitti. tebrik ederim.
|
|
|
|
CAGATAY ATASAGUN
{K:21564} 1/9/2005
|
Sevgili Ugur, Sagol cevabin için, Sonrasinda da irtibatta olmak dilegiyle, seninde dedigin gibi.. Saglicakla kal, CAgatay
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/9/2005
|
thanks mario..
|
|
|
|
ugur cetin
{K:5895} 1/9/2005
|
merhaba, ben de yorumunuz icin cok tesekkur ederim. mekandan baslayayim. burasi ITU mimarlik fakultesi (taskısla) nin ust katında bir atolye. fotograftaki de benim cok begendigim bir mimar olan nevzat sayin. aslinda kendisi yildiz teknikte dersler veriyor. ama bu fotograf TCMB nin duzenledigi turkiyenin her yerinden mimarlik ogrencilerinin katıldıgı bir yaz okulu esnasında cekildi. ben de yaz okulunu fotograflamak icin onlarlaydım. gercekten guzel bir deneyimdi. dogru tahmin etmissin. nevzat bey fotograf cekilirken kendi sorumlulugunda olan ogrencilerin projelerini duzeltmekle mesguldu. ilgilendigin icin tekrar tesekkur ederim. daha sik konusabilmek umuduyla... ugur..
|
|
|
|
Alison DuFlon
{K:36566} 1/9/2005
|
Beautiful detail and lighting, I love the perspective here, you have captured a great portrait not only of a person but who he is. Alison
|
|
|
|
po-pad
{K:1451} 1/9/2005
|
good
M.
|
|
|
|
CAGATAY ATASAGUN
{K:21564} 1/8/2005
|
Sevgili Ugur, Yorumun için çok tesekkür ederim oncelikle. Oncelikle mekani sormak istiyorum burasi isyeri mi yoksa okul mu ? Ona göre yorum yapacagim, okul ise sanki hoca ögrenci projesi üzerinde onaylamasini ve düzeltmelerini yapiyor gibi. Insanlari is basinda yakalamak gibi güzeli varmi ? Ellerine saglik, tebrik eder basarilarinin devamini dilerim. Saglicakla kal, CAgatay
|
|